„A vendéglátás szíve”

Szerző: | 2021.10.12 | Hírek

Az Accor „A vendéglátás szíve” címmel indít kampányt és podcastot a szektor támogatására

A hotelszakmával foglalkozó, októberben induló podcast – az azonos nevű európai iparági platform része – most a vendéglátásban dolgozók történeteit meséli el. Az Accor a szakma minden szereplőjét bátorítja, hogy #HeartOfHospitality hashtaggel ossza meg történeteit. Az első évad interjúalanyai az iparág nemzetközi elismert és a jövő fiatal vezetői lesznek, a témák között megjelenik a gasztronómia, a vendéglátás jövője, a nők szerepe a szektorban és a fenntarthatóság is.

Az Accor októberben indult páneurópai kampánya és iparági podcastja a hoteliparban dolgozó emberekről szól, akik a szakma szívét és lelkét jelentik. A hotelipar megtestesíti mindazt, ami a legjobban hiányzott az elmúlt évben – az utazás, a bárok, az éttermek, a wellness, az élmények, a felfedezés, a kapcsolatok, és legfőképpen az emberek. Az Accor legújabb kampánya, a Heart of Hospitality (A vendéglátás szíve) szeretné egyesíteni mindazokat, akik támogatják az ágazatot és az azt különlegessé tevő embereket.
„Az iparágunk az érzésekre épül – mondta Duncan O’Rourke, az Accor Northern Europe vezérigazgatója. – Emberekkel foglalkozunk, nálunk csak ez számít: a munkatársaink, a partnereink és a vendégeink. Minden vendéglátóhely arra a szívre és lélekre épül, amit a szenvedélyes, kreatív és szorgalmas emberek tesznek bele nap mint nap. Aki belép egy szállodába vagy vendéglátóhelyre – legyen az vendég vagy munkavállaló –, élményt, a másokkal való érzelmi kapcsolódást keresi. Ezért olyan fontos a mi szakmánk, és ezért hiányzott annyira az elmúlt másfél évben. A szektor az emberi törődésre épül. A vendéglátás azért számít, mert szíve van.”
A kampány része a független mikrosite, ahol inspiráló történeteket olvashatunk a vendéglátás pillanatairól, illetve az egyedi podcast, amely megszólaltatja az Accornál és a teljes vendéglátóiparban dolgozó szakmabelieket.