Exkluzív partnerség a Miele és az éttermi lista között

Szerző: | 2018.04.30 | Céghírek, Hírek

A Miele mostantól a világ legjobb 50 éttermének (The World’s 50 Best Restaurants) járó díj exkluzív konyhai készülék partnere, és többek között bemutatja a Miele One To Watch díjat a feltörekvő gourmet éttermek számára. Az együttműködés a következő három évre szól.

A The World’s 50 Best Restaurants tulajdonosa és szervezője a William Reed Business Média csoport. A rangsorolás több mint ezer nemzetközi szakértő szavazatán alapul, és előtérbe helyezi az aktuális, egyedi kulináris élvezeteket biztosító éttermeket. Ugyanakkor maga a lista és a kiosztott díjak is jelzésértékűek a csúcsgasztronómia globális trendjei számára. A világhírű díjak mellett 2013 óta két további esemény – az „Ázsia 50 Legjobb Étterme” és a „Latin-Amerika 50 Legjobb Étterme” – is figyelmet fordít a regionális kulináris specialitásokra az adott régiókban.

A ’Miele One To Watch’ díjat 2018. március 27-én adták át az „Ázsia 50 Legjobb Étterme esemény 6. évfordulóján, Makaóban, a manilai Toyo Eatery étteremnek. William Drew, az Asia’s 50 Best Restaurants csoport szerkesztője szerint a „Toyo Eatery megtestesíti a Miele One To Watch Award szellemét. Helyi kulturális és tradicionális ételek megalkotásával Jordy Navarra egy fiatal tehetség, aki kreatívan főz előremutató szemlélettel, de ugyanakkor precízen és figyelve a részletekre.”

Ezenkívül a Miele prezentálja a #50BestTalks című kulináris előadássorozatot élő konferenciákkal és bemutatókkal, amelyekben világvezető séfek osztják meg elképzeléseiket a jövő gasztronómiájáról.

Az együttműködés keretében új részek készülnek a 2017-ben indított #BestAndBeyond sorozathoz. Korábban olyan séfek, mint Ferran Adrià, René Redzepi, Joan Roca, Massimo Bottura és Daniel Humm beszéltek arról, mi motiválja és inspirálja őket, és együtt értékelték újra a jövőről alkotott gondolataikat. Személyes történeteik befogadó környezetre találtak a Miele online magazinjában (Culinary Art, 50best.miele.com). Interjúk, cikkek és videók színesítik az anyagokat, a fine diningról és az otthoni igényes főzésről.

A képen Tim Brooke-Webb, a ’The World’s 50 Best Restaurants’ ügyvezető igazgatója és Axel Kniehl, a Miele csoport marketing és értékesítési igazgatója