Praktikus utasellátó megoldás a Lufthansától

Szerző: | 2018.09.10 | Céghírek, Hírek

A Lufthansa szeptember 5-én kezdte meg új étkezési csomagjának fél éves próbaüzemét a müncheni repülőtéren. A rohanó utasoknak „Delights to go” néven, a lounge-okban elhelyezett önkiszolgáló automatákból kínálnak ételeket és italokat, többféle kombinációban.

Az új étkezési csomagot először a müncheni repülőtéren próbálhatják ki az utasok, a 2-es terminál központjában, a G19-es kapu melletti Lufthansa váróban. Itt beszállókártyájuk segítségével ingyenesen választhatnak három kategóriából (klasszikus. egészségtudatos és helyi), amelyek tonhalas tekercset, csírás szendvicset vagy épp virslisalátát takarnak, kéthetente változó kínálattal. A kiválasztott ételekhez édes vagy sós snacket, gyümölcsöt és kis üveg vizet is kapnak, míg az italokat egy másik automatából kérhetik az utasok, legyen szó kávéról vagy teáról, üdítőkről. Az ételekhez-italokhoz praktikus kartontartó is jár, így az utasok könnyedén magukkal vihetik a megrendelt tételeket.

A Lufthansa a frankfurti Senator váróban végzett helyszíni teszt alapján dolgozta ki az új étkezési lehetőséget. Az eredmények azt mutatták, hogy a váróba betérő, időszűkében lévő vendégek közül sokan igénylik, hogy legyen egy hatékony és időtakarékos utasellátási opció, amelyet út közben is igénybe vehetnek. Ha az utasnak több ideje van, természetesen továbbra is felkeresheti a Lufthansa többi váróját a müncheni repülőtéren.