Ingyenes hónappal segíti a vendéglátóhelyeket a startup vállalkozás

Szerző: | márc 18, 2020 | Hírek | 0 hozzászólás

A vendéglátó tulajdonosok vészjóslón tekintenek az előttük álló időszakra a koronavírus miatt kialakult rendkívüli helyzet miatt. Az átmeneti munkaesést azonban könnyedén előnnyé is fordíthatjuk – erre szorgalmaz most minden üzletvezetőt a startup vállalkozás.

„A tudatosság és az előrelátás kulcsfontosságú lépés minden üzlet életében válság idején is. Arra bíztatjuk partnereinket, hogy az átmeneti forgalomcsökkenésből kovácsoljanak előnyt: fordítsanak időt régóta halogatott teendőkre, például optimalizálják belső működésüket” – nyilatkozta Iványi Bence, a PlaccOn vendéglátó szoftver tulajdonosa.

„Partnereink visszajelzése alapján kijelenthetjük, hogy az éttermi szoftver bevezetése sorsdöntő lehet az üzletek életében, hiszen ezáltal rengeteg munkát spórolnak meg a későbbiekben a folyamatok automatizálásával, továbbá optimalizálhatják készletkezelésüket és nyereségüket a PlaccOn használatával. Egy új rendszer bevezetésének előkészítése azonban több időráfordítást igényel, amit a tulajdonosok gyakran alábecsülnek. Tapasztalatunk szerint, ha hétköznapi működésben, a kiszolgálás közben vezetik be a rendszert az indulás nehezebb és több pontatlanságot eredményez.  A jelen kialakult vírushelyzet, most több home office működésre kényszeríti a tulajdonosokat és az üzletvezetőket, ami alkalmas lehet a rendszer profi bevezetésnek megteremtésére (termékek feltöltése, receptek sztenderizálása, készletkezelés kialakítására). A rendkívüli helyzetre való tekintettel vállalkozásunk úgy döntött, hogy minden meglévő és új előfizetőnknek egy hónap díjmentes időszakot biztosítunk a fenntartható üzletfejlesztés érdekében.” – folytatta Iványi Bence.

A PlaccOn vendéglátó szoftver teljes vállalatirányítási rendszer éttermek, bisztrók, kávézók, borbárok, borászatok, pizzériák, cukrászdák, de akár pékségek részére is, amely online, távoli elérést biztosít, bármilyen eszközről működtethető, így nem igényel helyhez kötöttséget. Használata nemcsak a rendelésfelvétel és kiszolgálást gyorsítja fel, hanem radikálisan csökkenti az adminisztrációt, áttekinthetőbbé és mérhetőbbé teszi számunkra vállalkozásunkat, az egyedülálló funkciók (például allergének, változatok és feltétek kezelése, elviteles ÁFA kezelése, QR kódos pénztárgépkapcsolat) pedig a profi kiszolgálást segítik elő.

Az innovatív startup vállalkozás célja, hogy a nehéz helyzetben is segítse a vendéglátóhelyek sikerességét és arra ösztönözze a bolttulajdonosokat, hogy válság idején is törekedjenek a tudatos tervezésre.

www.placcon.hu