Egy jó Instagram oldal manapság éppannyira elengedhetetlen kelléke egy vendéglátóhelynek, mint egy jó felszolgáló. Íme néhány tipp!

1. Hagyjuk a végeláthatatlan ételleírásokat. A világ úgy rohan, mint még soha, egy pillanat alatt kell lenyűgözni a potenciális vendéget. Egy kép, egy mondat… és persze a hashtagek.

2. Merjünk viccelni, merjünk kilépni a megszokott keretek közül. A foodporn hashtag már egyáltalán nem vicces, ennél sokkal eredetibb gegeket kell találnunk.

3. Ne becsüljük alul a hashtageket. Minél több és minél jobb hashtageket használunk, annál több hidat teremtünk vállalkozásunk és a nagyvilág között. A hashtageken múlik, hogy mekkora lesz az organikus elérésünk, ami ugyebár nem más, mint ingyenreklám. Felmérések szerint a felhasználók szeme 24 hashtaget bír el.

4. És ne becsüljük alá a tageket sem! Érdemes minél gyakrabban körülnézni azok között a képek között, amelyeken megjelölték vendéglátóhelyünket, hiszen ez egy aranybánya is lehet. Kedvünkre válogathatunk a jól sikerült képek között, és egy kedves mondattal engedélyt kérve a felhasználótól már használatba is vehetjük őket(természetesen forrásmegjelöléssel).

5. Óvatosan a filterekkel! Szakértők szerint nem szerencsés filtereket használni, mert a filternek az az üzenete, hogy önmagában nem elég erős a tartalom, amit posztolunk, kell neki egy kis turbó. Ha mégis filterezünk, akkor viszont van egy aranyszabály: mindig ugyanazt a filtert használjuk, mert ez vizuális szempontból javíthat az oldalunk egységességén.