A cukorbetegekre is gondol a METRO az év végi adományozásnál

Szerző: | 2018.12.19 | Hírek

Nem csak karácsonykor, de egész évben nagy hangsúlyt fektet a jótékonykodásra a METRO.

A rászoruló gyermekeket különféle szervezeteken keresztül támogatják válogatott, minőségi termékekkel, a Magyar Élelmiszerbankkal és a Magyar Vöröskereszttel is szorosan együttműködnek. Az áruházlánc az év folyamán több ezer csomag jól hasznosítható non-food terméket ajánlott fel a legnagyobb hazai karitatív szervezetnek. Emellett többszáz millió forint értékű élelmiszert is adományozott. Az év végén pedig több kampányhoz csatlakoztak, az áruházi adománygyűjtés vagy a különböző jótékonysági rendezvények támogatása pedig már hagyomány a nagykereskedelmi áruházláncnál.  Idén nagy hangsúlyt fektetnek arra is, hogy az ajándékokból a cukorbetegségben szenvedők se maradjanak ki az étrendi kötöttségeik miatt.

Több mint 3500 csomag ágyneműt, matracot, bútort, játékot, textilárut és egyéb háztartási eszközt adott át a nagykereskedelmi lánc az elmúlt évben a Magyar Vöröskeresztnek. Az együttműködés során több teherautónyi segély került a rászorulókhoz, többek között a balatoni hátrányos helyzetű gyermekek táborába. A Magyar Élelmiszerbankon keresztül idén eddig már több mint kétszázkilencvennégymillió forint értékben juttattak el élelmiszert a nélkülözőknek. A szervezet év végi tartós élelmiszergyűjtése pedig a METRO-ban kezdődött leghamarabb, az áruházláncnál már november elején is el lehetett helyezni a gyűjtőpontokra az adományokat.

Idén további óriási mennyiségű gyümölcsadománnyal készül a METRO, hiszen az ünnepi időszakban is jelen lesznek például a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat Magyar Egyesület jótékonysági rendezvényein is, vagy a közmédia Jónak lenni jó! elnevezésű kampányában. Több mint 1200 kg banánt, 1600 kg narancsot, 400 kg almát osztanak szét a Parlamenti Karácsony, a Mindenki Karácsonya és a Nevelőszülői Karácsony alkalmával, épp úgy, ahogy az Erkel Színház Diótörő című előadásán is. Idén külön figyelmet fordítanak arra, hogy a Jónak lenni jó! kampány keretében a cukorbeteg gyerekek se maradjanak ki az ajándékozásból kötött étrendjük miatt. Számukra olyan csomagokat állít össze az áruházlánc, amelyeket ők is fogyaszthatnak.