A Domestos vásárlói finanszírozták az iskolai mosdók felújítását

Szerző: | 2016.06.15 | Céghírek, Hírek

Az Unilever megbízásából végzett kutatásból kiderült, hogy az általános iskolások számára fontos a higiénia: rendszeresen mosnak kezet, de az iskolai mosdókat akkor sem használják, ha nagy szükségük lenne rá. Ennek oka a sokszor elhanyagolt, rossz állapot, amit szintén feltárt a kutatás – ezen kíván segíteni az Unilever.

A cég az ENSZ-nek a megfelelő higiénia biztosítására vonatkozó célkitűzésével egybehangzóan azt vallja, hogy mindenki számára biztosítani kell az alapvető közegészségügyi ellátást és a higiéniás feltételeket. Ezért Domestos márkáján keresztül azt a vállalást tette, hogy 2020-ig világszerte 25 millió ember számára javítja a WC-használat körülményeit. A fejlődő országokban ezt mosdók telepítésével, máshol – mint Magyarországon is – felújítással érik el.

A június 14-i sajtótájékoztatón Aranyi László, az Unilever márkamenedzsere jelentette be, hogy nagy sikerrel zárult a Domestos idei kampánya: a tavalyiak után idén újabb öt általános iskolában várja felújított és a fertőtlenítőtől csillogó mosdó a gyerekeket a szeptemberi tanévkezdéskor. A program keretében a március eleje és május vége között a kiskereskedelemben értékesített Domestos árából 5 forintot szántak erre a célra. A felújításra szoruló mosdók listáját a fenntartó segítségével állította össze a vállalat, az iskolákra pedig bárki szavazhatott a Domestos internetes oldalán. Végül 13 millió forint gyűlt össze, ebből 3 iskola mosdóinak felújítására lett volna lehetőség. Az idei kampány médiapartnere, az NLCafét is kiadó Centrál Médiacsoport úgy döntött, maga is vállalja egy iskola mosdóinak felújítását, és hasonlóan döntött a kampányt szintén főtámogatóként segítő Market Építő Zrt. is, ennek köszönhetően öt településén születnek újjá az iskolai mosdók.