A METRO a világ 25 országában minden év október 11-ét annak szenteli, hogy felhívja a figyelmet a magánkézben lévő mintegy 21 millió vállalkozás jelentőségére. Ezen a napon a METRO pályázatot hirdetett boltok és vendéglátó egységek számára, amelynek fődíja egy bruttó 10 millió forint értékű marketingkommunikációs csomag.
A november 3-ig tartó versenyben részt vehet minden olyan élelmiszert is árusító bolt vagy vendéglátó egység, amely nem valamelyik (10 boltnál több tagból álló) bolthálózat tagja. A vállalkozásokat arra ösztönzik, hogy jelentkezzenek, a lakosságot pedig arra, hogy szavazzanak kedvenc helyi vállalkozásukra. A jelöléskor egy rövid ajánlást kell készíteni, hogy miért jelölik az adott boltot, ez lehet szöveges üzenet és videós tartalom egyaránt.
A legtöbb szavazatot kapó kisvállalkozás bruttó 10 millió forint értékű kommunikációs támogatási csomagot kap a METRO-tól, melyet saját vállalkozásának népszerűsítésére használhat fel. A szavazók között pedig egy iPhone 7-es telefont sorsolnak ki.
További információért és a regisztrációért kattintson a kampány helyi weblapjára: https://www.metro.hu/kedvencmaganvallalkozasom oldalra.