A Sigep Exp bizalmat szavazott az édesipari vendéglátásnak

Szerző: | 2021.03.29 | Bennfentes, Hírek

A napokban ért véget a Sigep Exp vásár, az Italian Exhibition Group idei, kizárólag digitális formában megrendezett kiállítása, amely a fagylalt-, a cukrász-, a kézműves sütőipar és a kávé tematikája köré épült. A digitális platformon zajló esemény a nagyszabású, 2022. januárjában személyesen is látogatható, Riminiben megrendezésre kerülő kiállítás beharangozója. A szervezők elsődleges célja az volt, hogy az édesipari vendéglátásban érdekeltek számára biztosítsák a folytonosságot a piacon, bemutatva a négy kiemelt szektor termék- és technológiai újdonságait, nemzetközi szinten előre vetítve a piaci fejlődés lehetőségeit.

A számok egyértelműek: a 250 digitális kiállítónak, valamint az IEG, az Olasz Külkereskedelmi Intézet és az Olasz Külügyminisztérium közös, nemzetközi szervezési munkájának köszönhetően az idei Sigep 300 szakmai rendezvényt kínált (köztük 42-t a Sigep márkanév alatt), melyek 25.000 online megtekintést értek el. A szakmai résztvevők 25%-a 136 külföldi országból érkezett (elsősorban Németországból, Spanyolországból, Franciaországból, Brazíliából és az Egyesült Államokból). A My Agenda nevű felületen az IEG 60 ország 268 beszerzőjét kötötte össze a kiállítókkal, mintegy 2.500 találkozót lebonyolítva 3 nap alatt, 1.250 órás online elérhetőséggel minden időzónában. Mindez az IEG vásárszervező munkacsoportjának köszönhetően jött létre, a regionális tanácsadók nemzetközi hálózata és az Olasz Külkereskedelmi Intézet közreműködésével, amely 30 külföldi irodával vett részt az esemény szervezésében. Üzleti találkozók, 10 különböző nyelven, összesítve mintegy 5.000 kapcsolatfelvétellel és tízezres nagyságrendű üzenetváltással.  Ezen kívül a rendezvény sajtómegjelenései 24 milliós közönséget értek el három nap leforgása alatt. 138 regisztrált újságíró és 750.000 felhasználó találkozott a közösségi médián keresztül a Sigep branddel a digitális platform megnyitását követően.

Fotó: Italian Exhibition Group

A szakmai és gyakorlati hozzáértésnek köszönhetően fellendülést hozott az esemény az üzleti találkozók és termékbemutatók területén, erősítve az összetartozás érzését egy olyan szektorban, amely nem szűnt meg alkotni és aktívan keresni a kiutat a pandémia okozta válságból.

A Vision Plaza és a Sigep Lab inspiráló hatással volt a világ minden tájáról résztvevő szakmai látogatókra a szektorok szakértői és az NPD Group nemzetközi tagjai által készített piackutatások és esettanulmányok, valamint az előállítási technológiák és technikák elemzése révén. A kézműves fagylalt megfelel a fogyasztók minőségi alapanyagok és egészséges táplálkozás iránti igényének, állandó kísérletezés jellemzi a nemzetközi piacon, szezonális ízválasztékot eredményezve. A cukrászat területét igény van a folyamatos képzésre és a kulturális finomításra, hogy megtalálja helyét a felsőkategóriás vendéglátásban ugyanúgy, mint a helyi vállalkozásoknál. A sütőipar átalakítja az élesztő használatának ősi hagyományát a jelenkor igényei szerint, a hagyományos édességektől az olasz kenyér több száz regionális változatán át. A kávé a specialty-n keresztül találja meg új kapcsolatát a fogyasztókkal. Csomagolás, kommunikáció, közösségi média, értékesítési csatornák, futárszolgálatok zárják Horeca 4.0  Sigep Exp által felvázolt ökoszisztémáját.

Fotó: Italian Exhibiton Group

Mindez a CAST Alimenti, az Olasz Fagylaltipari Szövetség, az Olasz Cukrász Akadémia, a Conpait, a Fagylalt Világkupa szervezői bizottsága, a Specialty Coffee Association Italy és a Richemont Club Italy-val való együttműködés öröksége, valamint további több tíz éves közös munkáé olyan nevekkel, mint a Bargiornale, a Dolcesalato, az Italian Gourmet, a Pasticceria Internazionale és a Punto IT.

A következő Sigep vásár személyesen is látogatható lesz 2022. január 22-26. között Riminiben, az Italian Exhibition Group vásárterületén.

(x)