A METRO Kereskedelmi Kft. hagyományteremtő, különleges társadalmi témájú pályázatot indít útjára, mely során 2015-ben a vendéglátóiparban tevékenykedő vállalkozások a helyi, regionális közösségekért tett erőfeszítéseit ismeri el, bemutatja jó példájukat a nagyközönség, a szakma és a média számára is, hangot ad a jótetteknek.

A pályázat során a vendéglátóiparban tevékenykedő vállalkozások saját maguk mutatják be, hogy alaptevékenységeiken felül milyen egyéb társadalmilag hasznos tevékenységekkel segítik a közösségük mindennapjait, legyen az foglalkoztatás, környezetvédelem vagy egyéb társadalmi szerepvállalás.

Az érdeklődő vállalkozások 2015. május 20. és augusztus 7. között pályázhatnak a METRO weboldalán.

“A kisvállalkozások, mint például éttermek, kávézók, panziók vagy bisztrók számtalan esetben egy-egy közösség találkozóhelyei. Támogatnak helyi kezdeményezéseket, szociális és környezetvédelmi programokban vesznek részt, vagy egyszerűen helyszínt biztosítanak arra, hogy a helyiek közösséggé kovácsolódjanak és ötleteket cseréljenek” – emelte ki Krubl Yvette, a METRO Kereskedelmi Kft. Kommunikációs vezetője, a program projektvezetője.

A METRO Adnijó Program 2015 keretében szeretnénk a vállalkozásokat az őket megillető rivaldafénybe helyezni, hiszen általában az elismerések nagy része csupán a nagyvállalatokat díjazza. Ezek a vállalkozások azonban nagyban járulnak hozzá egy-egy település, régió fejlődéséhez és válnak példaképpé.”

 

Minden szavazat számít

2015. május 20.- augusztus 7. között minden vállalkozás, vagy egyéni vállalkozó – nemcsak METRO partnerek – online pályázhat az elismerésre, mobil eszközök segítségével is. Ehhez mindössze annyit kell tennie, hogy leírja, mivel és hogyan járul hozzá a közösség életéhez, miként teszi azt jobbá, élhetőbbé. Minden pályázat a METRO.hu weboldalán jelenik meg, mely összeköttetésben áll a METRO Facebook oldalával is. A pályázók a történetüket illusztrálhatják fotókkal, videókkal, hogy több szavazót győzzenek meg. Az elismerés odaítélése két lépcsőben zajlik: augusztus 7-ig minden pályázatra szavazni lehet, a legtöbb 10 szavazatot kapott pályázat közül pedig szakmai zsűri dönti el, hogy ki a legérdemesebb a METRO Adnijó Program 2015 elismerésre.

Az elismerés fődíja egy NISSAN NV200 típusú furgon haszongépjármű, a kreatív különdíj: a travelo.hu felajánlásából egy 2 fő részére szóló belföldi, 1 éjszakás wellness hétvége félpanziós ellátással illetve a közönségdíj: a Figyelő gazdasági hetilap kiadója felajánlásából, Média City Kft. 1 éves előfizetői csomag. További díjak, a második fordulóba jutott pályázók között, a 3 fődíjason túl 7×30 000 Ft értékű METRO ajándékutalvány kerül kiosztásra.

A fődíj, a NISSAN haszongépjármű átadására a Figyelő TOP200 gála keretében kerül sor, 2015. október 16-án.