A magyar bor hatékonyabb értékesítésére keresi a választ az idén ötödszörre megrendezett Borjog és Bormarketing Konferencia neves hazai és külföldi előadók – borászok, szakpolitikusok, marketingszakemberek, szakújságírók – részvételével.

A március másodikán a Boscolo New York Palace-ban zajló egész napos konferencia hivatalos témája: „Ágazati stratégia – közös célok, közös feladatok”.

A Prónay Bence, jogász és Rókusfalvy Pál, borász, marketingszakember által szervezett konferencia alapvető célja továbbra is változatlan. Ezen a szakmai fórumon kívánják párbeszédre hívni az ágazat véleményformáló szakembereit és minden érdeklődőt, hogy itt vitassák meg az aktuális borjogi kérdéseket és egyeztessenek a hazai bormarketing irányvonalairól, azaz hogy felületet biztosítsanak a szőlőbor ágazatot segítő véleményformáló gondolatoknak és teret adjanak a szakmát érintő érdemi kommunikációnak.

Az eseményen előadást tart többek között Kis Miklós Zsolt, a Miniszterelnökség agrár-vidékfejlesztésért felelős államtitkára az aktuális vidékfejlesztési támogatásokról, Jacques Stanislas Nadolski, az Európai Bizottság tanácsadója az uniós borreformokról, Josef Glatt, az Osztrák Bortermelők Szövetségének igazgatója „az osztrák csodáról”, illetve Török András, a Magyar Turisztikai Ügynökség gasztronómiáért és bormarketingért felelős igazgatója a bormarketing stratégiáról beszél majd.

Ez utóbbi lesz a fő témája a konferencia hagyományos záró eseményének, a Bormarketing Kerekasztalnak is, amelyet „Közösségi program – operatív szervezet” címmel rendeznek meg Brazsil Dávid, Csetényi Csaba, Herczeg Ágnes, Kling József, Tábor István, Tóth Tamás Antal és Török András részvételével.

A konferencia programja és a jelentkezés a www.aborkonferencia.hu oldalon található.