Aktív és frissítő kampány a D24-től

Szerző: | 2017.06.12 | Céghírek, Hírek

Az aktív életmód, a 24 órás felfrissülés és az idén bevezetett Egzotikus Citrom ízvariáns került előtérbe a D24 idei kommunikációjában, amelyet a Suhanj! Alapítvány támogatására egy jótékonysági akció is kiegészít.

Reggel kelés, aztán indulás a városi forgatagban biciklizve vagy a parkban görkorcsolyázva, majd piknik a szabadban, estefelé pedig gyülekező a barátokkal a Szabadság hídnál – a D24 az aktív, élményekre nyitott fiatalok egy napját pörgeti végig új reklámfilmjében gyors, egymásra vágott képek segítségével. A két hónapig futó szpot az alkoholmentessör-márka tavaly bevezetett „aktív felfrissülés” platformját viszi tovább, előtérbe helyezve a 24 órás fogyaszthatóságot és az idén bevezetett új Egzotikus Citrom ízvariánst.

A D24 mintegy 20 sportversenyen, strandon is megtalálható lesz a nyári szezon során, emellett fogyatékkal élő társainkat is be szeretné vonni az aktív szabadidős- és sport élményekbe. Ezért a Suhanj! Alapítvány együttműködésével jótékonysági akciót indított: egy akadálymentes fitneszgép vásárlásához a Suhanj! Fitness edzőterembe a nyár végéig 24 napnyi aktív mozgással töltött időt gyűjtenek össze a meghirdetett sporthelyszíneken.