A Sziget fesztivál idén új látogatócsúcsot hozott, hiszen összesen 565 ezren buliztak az idei rendezvényen. Mindezt a kereskedők és a vendéglátóhelyek is megérezték.
Az ALDI idén is saját üzlettel várta a fesztiválozók, a korábbinál nagyobb, összesen 375 négyzetméteres alapterületen, amelyhez külön GrillTerasz is tartozott, ahol a megvásárolt húsokat, grillkolbászokat sütötték készre. Az első öt napon már több mint 32 ezren fordultak meg az üzletben.
A pop-up bolt kínálatában alkoholmentes italok, reggelik, hűtött termékek (felvágottak, sajtok), konzervek, édességek is megtalálhatóak voltak, és ebben az évben a fagylaltpult is az üzleten belülre költözött. Az ALDI az étel-intoleranciával érintettekre is gondolt, ezért a Szigeten található üzletében is kínált laktóz- és gluténmentes termékeket, és látványpéksége is bővített kínálattal készült a fesztiválra. Az élelmiszerek árusítása mellett az üzletben a hirtelen beköszöntő hideg időre és esőre is gondoltak, de sátrat vagy matracot is vásárolhattak itt a fesztiválozók.
Az első napok forgalma alapján az italok közül messze az ásványvíz volt a legkeresettebb, közel két és félszer annyi fogyott belőle, mint az összes többi alkoholmentes üdítőitalból együttvéve. A látványpékségben a tavalyi évhez hasonlóan a császárzsemle volt a legkapósabb, amit a virslis táska, a kenyérlángos és a vajas croissant követnek. A GrillTeraszon marinádozott csirkemellfiléből, hamburgerpogácsából és marinádozott csirkefelsőcomb-filéből sütöttek a legtöbbet, de népszerű volt a grillezett sajt is.