Élményekre fókuszáló koncepció a McDonald’s-tól

Szerző: | 2018.06.20 | Céghírek, Hírek

Gyöngyös forgalmas közlekedési csomópontjában nyílt meg a McDonald’s legújabb, kétszintes autós étterme, a „Jövő élménye” éttermi koncepcióval.

Így a vendégek már – a fővároson kívül elsőként Gyöngyösön – érintőképernyős kioszkokon adhatják le rendelésüket, és választhatják az asztalnál történő kiszolgálást is.

A McDonald’s-ban idén Magyarországon több mit 10%-kal nőtt a vendégek száma,  a forgalom pedig még ezt is jóval meghaladó mértékben növekszik. A megnövekedett és folyamatosan változó vendégigényekre a termékeket és a szolgáltatásokat egyaránt érintő innovációval és fejlesztésekkel, valamint a vendégek által legkényelmesebben elérhető helyszínek megtalálásával reagál a vállalat – ennek következő lépése a mostani étterem nyitás.

A gyöngyösi étterem nem csak az első vidéken nyíló, országosan pedig már a hatodik „Jövő Élménye” étterem, de tovább bővíti azon városok körét is, amelyekben vendégeknek a „mekizés” élményét nyújtja a vállalat. Az új étterem és McDrive egység kívül-belül a legújabb trendek szerinti McDonald’s-megjelenést kapta. A tervezéskor fontos szempont volt a fenntarthatóság, így az energiahatékonyság és takarékosság mellett az esővíz összegyűjtésére és hasznosítására is megoldást találtak a kivitelezők. Az étterem egyszerre 90 vendég befogadására képes, és ennek megfelelő számú parkolóhellyel rendelkezik. A kétszintes, közel 400 négyzetméter alapterületű étteremben 40 főállású (főként helyi és környékbeli) munkavállaló és számos diák talált munkalehetőségre. Az éttermet üzemeltető csapat már tavaly októberben megkezdte a tréningeket és a közös felkészülést a nyitásra.

Az éttermet üzemeltetői szinten is gyakorlott szakemberre bízta a vállalat. Héjja János franchise partnerként 1998 óta tagja a McDonald’s-családnak, és immár – Magyarországon elsőként – 5 étterem üzemeltetését végzi. Az újonnan nyitott gyöngyösi egység mellett két kecskeméti, egy szekszárdi és egy szolnoki éttermében összesen több mint 200 munkatársnak, köztük diákoknak és megváltozott munkaképességű kollégáknak biztosít folyamatos munkalehetőséget.

A vállalat egy éve jelentette be, hogy világszerte az „Experience of the Future” (magyarul „Jövő élménye”) koncepció szerint, azaz innovatív konyha- és kiszolgálási folyamatokkal, valamint interaktív digitális technológiával támogatott szolgáltatásokkal modernizálják éttermeiket. A megújuló éttermekben a vendégek az igényüknek és elképzelésüknek leginkább megfelelő módon rendelhetik meg, fizethetik ki, kaphatják meg és fogyaszthatják el a termékeket. A vendégek számára a fejlesztés legfeltűnőbb elemei az érintőképernyős rendelésfelvevő kioszkok és a „table service”, azaz az asztalnál történő kiszolgálás.