Európa 26 legismertebb és legrangosabb gyógyszállodája, köztük öt kiemelkedő magyarországi hotel, a mai napon az ígéretes, új Ensana márka alatt egyesült.

Az Ensana név, amely az “egészség” és a “gyógyulás” szavak latin megfelelőiből származik, jól tükrözi a márka elsődleges céljait. A csoport, amely Magyarországon, a Cseh Köztársaságban, Szlovákiában és Romániában rendelkezik szállodákkal,a helyi természeti erőforrások gyógyító erejét egyesíti az orvosi szaktudással, hogy támogassa vendégeinek egészségét és jó közérzetét.

Az új Ensana Health Spa Hotel márkához a következő hazai gyógyszállodák tartoznak: a budapesti Thermal Margitsziget és a Grand Margitsziget, a sárvári Thermal Sárvár és a hévízi Thermal Hévíz valamint a Thermal Aqua. Ezek az Ensana hotelek, illetve a többi magyarországi Danubius szálloda továbbra is az anyavállalat, a CP Holdings tulajdonában maradnak.

Mark Hennebry, az Ensana elnöke elmondta: “Európa leghatékonyabb, történelmi hagyományokkal bíró természetes erőforrásainak őrzői vagyunk és ezeket új és innovatív módon aknázzuk ki vendégeink egészségének javítása érdekében. Ez a tudás tesz minket teljesen egyedivé, ennek köszönhetően vagyunk több évtizednyi tapasztalattal rendelkező márka, amelyre az emberek rábízhatják legértékesebb kincsüket, az egészségüket.”

Az Ensana márkát az egészség- és wellnessturizmus hatalmas globális növekedésére reagálva hozták létre – hiszen ez a piac ma már 580 milliárd euró (639 milliárd dollár) értéket képvisel és becslések szerint 2022-re elérheti a 834 milliárd eurót (919 milliárd dollárt). Spa Divízió, amelynek margitszigeti gyógyszállodái az idei évben (augusztus végéig), a tavalyi év azonos időszakához képest 12%-os, országos szinten pedig 8%-os bevételnövekedést értek el. A csoport célja, tőkét kovácsoljon ebből a fellendülő piacból, és a természetes egészség- és közérzetjavító kezelések és élmények iránti bővülő keresletet kielégítse.

Mark Hennebry, az Ensana elnöke hozzátette: “Folyamatosan törekszünk a bővülésre és új lehetőségeket keresünk a márka számára. Jelentős befektetéseket valósítottunk meg meglévő gyógyszállodáinkban és az elkövetkező években számos újítást és beruházást tervezünk – inspiráló új kezeléseket, létesítményeket, és ezáltal új munkahelyeket teremtve.”

Az új Ensana márka bejelentése kapcsán a magyarországi klasztert érintő két kinevezés történt: Mácsai Péter, a margitszigeti Ensana Health Spa hotelek vezérigazgatója a teljes magyarországi klaszter (3 desztináció, 5 szálloda) vezérigazgatója lesz, Heréb Istvánt, a margitszigeti Ensana Health Spa hotelek értékesítési igazgatóját pedig a teljes magyarországi Ensana szállodacsoport értékesítési és marketingigazgatójává nevezték ki.