A német légitársaság újabb lépést tett afelé, hogy a nyugati félteke első ötcsillagos minősítését elnyerje: augusztustól új szolgáltatást kínál a hosszú távú járatok üzleti osztályán utazóknak. A légi utaskísérők sokkal inkább alkalmazkodnak majd az utazók ritmusához, hogy a legmagasabb színvonalú éttermekhez hasonlóan a vendégek egyedi igényeihez igazodva szolgálják ki őket.
Amint a légi utaskísérők név szerint köszöntötték a Lufthansa vendégeit a fedélzeten, felveszik a rendeléseket és elegáns kerámia készlettel megterítik az asztalokat. Az ételeket ezután egyenesen a konyhából tálalják fel, a tálcák és a fedélzeti ételszállító kocsik helyett tányérokon.
A júniusban és júliusban indított bevezető tesztidőszakot követően, amelyet az Airbus A380-as gép repült New Yorkba (JFK reptér) és Miamiba, az új éttermi szolgáltatások augusztus 1-től elérhetők a Houstonba, Johannesburgba, Los Angelesbe, Miamiba, Delhibe, New Yorkba, Pekingbe, San Franciscóba, Sanghajba, Szöulba és Szingapúrba közlekedő A380-as gépek fedélzetén. A szolgáltatást ezután október 1-től a Frankfurtból induló Boeing 747-400 és a 747-8-as gépeken, október 25-től pedig az Airbus A340-es, Frankfurtból és Münchenből Ázsiába és a Közel-Keletre közlekedő gépein is bevezetik.
A mintegy 4500 légi utaskísérő speciális továbbképzése már idén májusban elkezdődött. Hozzávetőlegesen 130 járaton tesztelték eddig az új éttermi koncepciót, amely kimondottan pozitív értékelést kapott a Lufthansa üzleti osztályának utasaitól.