Felfrissült az Arany Ászok

Szerző: | 2016.07.13 | Hírek, Italsor

A korábbitól eltérő, termékközpontú kampánnyal állt elő a csomagolásában is megújult Arany Ászok a nyári szezonban. A reklámanyagok rajzos stílusa felfrissíti a márka világát, az üzenet azonban változatlan: az Arany Ászok az igaz barátok söre.

Felfrissítette a Dreher Sörgyárak az Arany Ászok márkát a nyári időszakra, amelynek első lépéseként új csomagolást kaptak a sör üveges és dobozos kiszerelései. Ennek kommunikálására rövid, a futball Európa-bajnokság közvetítési szüneteiben játszott, focihasonlatokkal operáló tv-spotok készültek.

Ezek főcímében azonban már megjelent a nem sokkal később debütáló, klasszikus image filmek egyedi rajzos világa, amely újdonság a márka életében.

Összesen négyféle film készült, az első, Megújulás című az új csomagolásra, a Sörözés a csapolt sörre és a sörözői fogyasztásra, a Szabadság a dobozos kiszerelésre és a szabadtéri időtöltésre, míg a Nyaralás a citromos ízvariánsra, a nyári, strandolós sörözésre hívja fel a figyelmet.

A kommunikációt citylight megjelenés, online kampány és eladáshelyi reklámeszközök egészítik ki.

A rajzokat Tóth Balázs illusztrátor készítette, a kampányt a Human Telex – HTX Advertising & Event jegyzi.