Magyar Hetek a METRO-ban

Szerző: | 2015.06.04 | Alapanyagok, Hírek

Június 4-én kezdődött meg a Magyar Hetek eseménysorozat a METRO áruházakban, amelynek keretében e hónapban hazai beszállítói termékeit népszerűsíti az üzletlánc.

A METRO számára alapvető fontosságú, hogy a magyar beszállítókat, termékeiket és alapanyagaikat termékpalettájában elérhetővé tegye és népszerűsítse vállalkozó partnerei körében, hiszen nagykereskedőként nemcsak beszerzési forrást, raktárfunkciót, de edukációs szerepet is betölt, mind a független kiskereskedelem, mind a vendéglátás szereplői felé. A Magyar Hetek programsorozattal ezt a törekvést kívánta ismételten megerősíteni a vállalat, a megnyitó keretében bemutatkozási lehetőséget nyújtva a magyar kisvállalkozások vezetőinek és ízelítőt adni kiváló termékeikből. A beszállító partnerek jelentős része élt a bemutatkozási lehetőséggel, és személyesen adott ízelítőt saját termékeiből.

Glattfelder Béla a Nemzetgazdasági Minisztérium államtitkára elmondta, hogy „a kormányzat kiemelt célja a magyar kkv-k támogatása, üdvözölnek minden olyan piaci törekvést, mely ebben segíti célkitűzéseiket. Kiemelten fontos a METRO nagykereskedelmi tevékenysége, hiszen kínálata révén nagy ráhatása van a kiskereskedelmi és a vendéglátással foglalkozó vállalkozások beszerzési magatartására. A jó minőségű és elegendő mennyiségű magyar termék mindig a legjobb alternatíva a külföldi kiváltására, ráadásul a magyar termékek ízvilága és megjelenése áll a legközelebb a hazai ízlésvilághoz.”

Horváth Imre a METRO Kereskedelmi Kft. vezérigazgatója beszédében kiemelte: „Nagykereskedőként szervezetten, tudatosan igyekszünk keresni a beszállítókkal az együttműködési lehetőségeket, felhívni a figyelmet az új termékekre, népszerűsíteni azokat, hiszen nagykereskedelmi szerepünk magában foglalja az edukációt is. A magyar beszállítóink termékei alapvető fontosságúak kínálatunkban, hiszen a hazai ízvilágot, szokásokat kizárólag a magyar termékek tudják kiszolgálni, és  maximálisan megfelelnek a frissesség és a minőségi követelményeknek. Országos hálózatunknak köszönhetően stabil hátteret tudunk biztosítani a hazai termelőknek és beszállítóknak, emellett pedig a minőségi követelmények, szabványok betartásában képviselőink is folyamatosan segítik beszállító partnereinket, megalapozva a versenyképességük egyik fontos kritériumát. A magyar termékek népszerűsítése szintén fontos számunkra, éppen ezért számos kiadványban és esemény keretében mutatjuk be a kiemelkedő minőségű, magyar termékeket”.

Kecskeméti Attila, a „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. ügyvezetője az együttműködési megállapodás legfontosabb eredményének azt tartja, hogy még szélesebb körben találkozhatnak a fogyasztók a védjeggyel jelölt termékekkel. Ezzel újabb lépéssel kerülünk közelebb az egységes eredetjelölés kialakulásához, ami nemzeti érdek, mindemellett a METRO-val közösen szerveznek előadásokat, melyek keretében bemutatják, hogy milyen előnyei vannak a magyar beszállítók számára, ha egy nagykereskedelmi lánc segíti munkájukat, és népszerűsíti a civil szervezet által tanúsított termékeiket.

További információ: http://www.metro.hu/public/Kezdolap/Magyar_Hetek