Márton-napi online kampányhoz várja éttermek és borászatok jelentkezését az MTÜ

Szerző: | 2022.10.24 | Hírek

Szent Márton-napja, november 11-e, hagyományosan a liba és az újbor ünnepe, amely remek lehetőséget kínál arra, hogy bárki belevesse magát a magyar gasztronómia legjavába.

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) emiatt online kommunikációs kampányt indít november 2-11. között, hogy felhívja a figyelmet a Márton-napi gasztronómiai hagyományokra, és hogy arra bíztasson mindenkit: akár otthon, akár valamely étterem kínálatában kóstolják meg az ilyenkor szokásos tradicionális fogásokat és újborokat.

Fotó: 123rf.com

Annak érdekében pedig, hogy mind többen látogassanak el a hazai vendéglátóhelyekre egy kis Márton-napi lakomára, az MTÜ várja azon éttermek, borászatok jelentkezését, amelyek vállalják, hogy a kampány ideje alatt hagyományos ételeket szerepeltetnek étlapjukon. Az MTÜ a jelentkező vendéglátóhelyeket a CSODASMAGYARORSZAG.HU weboldalon gyűjti össze és teszi közzé, illetve kampányában is népszerűsíti majd azokat, hogy növelhessék ismertségüket és forgalmukat.

A kampányhoz ide kattintva csatlakozhatnak a vendéglátóhelyek.