Megérkezett a Füstlizer

Szerző: | 2017.05.31 | Céghírek, Hírek

A sárvári Sága Foods Zrt. az elmúlt években lezajlott struktúraváltással a Sága-brandet elsősorban a magasabb minőségi kategóriába tartozó termékekre alapozza. Fő termékcsaládja, a Füstli 17 évvel ezelőtti piaci megjelenése óta az egyik legkedveltebb virsli-márka, ennek sikerét alapul véve mostantól a közkedvelt pulykapárizsit is ellátják egy új márkanévvel és immár Füstlizernek hívják.

A Füstlizer név rokonságot mutat a Füstlivel, egyértelmű, könnyen megjegyezhető, és utal a Sága termékek jellegére. Az új márkanevet a későbbiekben a „szendvicsbe valókra” is kiterjesztik majd.

A vállalat 2016-ban is sikeres évet tudhat maga mögött; az értékesítésből származó nettó árbevétel 8,856 milliárd forint volt, az üzemi eredménye pedig 2015-höz képest közel másfélszeresére, 238 millió forintra nőtt. Ismét emelkedett a forgalmuk a legismertebb termékcsaládoknak – a virsliknek (pl. Füstli), a párizsiknak, a sonkáknak (pl. Selyemsonkák) -, valamint a 2015-ben piacra dobott poharas minivirslinek, a Snacki & GO!-nak, és a 2016-ban életre hívott prémium minőségű, új Royal sonka termékcsalád pulyka- és csirkemell sonkáinak.

A 2017-es, kb. 600 millió forintos fejlesztési tervek között szerepel a snackféleségek csomagolásának automatizálása, illetve a sonka-előállítás megújítása. A sonkák gyártásának teljes technológiai fejlesztésével a Nyugat-Európában ismert minőséget kívánják elérni.