Nagy az érdeklődés a Torkos Csütörtök irán

Szerző: | 2016.01.19 | Események, Hírek

Alig egy héttel a regisztráció indulása után már több száz étterem csatlakozott a február 11-i akcióhoz. A folyamatosan bővülő lista immár megtekinthető a torkoscsutortok.itthon.hu oldalon.

Az éttermek regisztrációja 2016. január 12-én indult, az első egy hétben közel 300 étterem csatlakozott a megváltozott feltételrendszerrel zajló eseményhez. Az étterembe járás és az új ízek felfedezésének népszerűsítésére létrehozott akció során az alkoholtartalmú italokat nem lesz kötelező féláron adni, azonban minden másra, a teljes étel- és alkoholmentes ital fogyasztásra továbbra is 50% kedvezményt kell biztosítaniuk a csatlakozó vendéglátóhelyeknek. A feltételtől pozitív irányba természetesen eltérhetnek, vagyis továbbra is nyújtható az alkoholtartalmú italokat is magában foglaló teljes számla végösszegéből 50%-os kedvezmény, de ez nem kötelező. A választási lehetőség idén is a teljes a la carte kínálatra vonatkozik, külön erre az alkalomra készített szűkített menüsorral az akcióban részt venni nem lehet.

A Torkos Csütörtök az új ízek megismerésén túl az étterembe járás népszerűsítésére létrehozott akció, így olyan szolgáltatók, akik kizárólag házhozszállítással foglalkoznak, nem vehetnek részt benne. A helyben fogyasztást is lehetővé tevő vendéglátóhelyeknek elvitelre vagy házhozszállítással nem kötelező a csatlakozási feltételek szerint kedvezményt adni, azonban természetesen ezt önkéntes alapon megtehetik.

Az éttermi regisztráció 2016. február 9-én, 18 órakor zárul.

Az éttermi kínálat az elmúlt évek során évről évre szélesedett: a halászcsárdától az art caféig, a gyorsétteremtől a prémium kategóriás vendéglátóhelyig országszerte több száz étterem közül választhattak az érdeklődő ínyencek. Valamennyi korábbi akció értékelése azt mutatta, hogy ezeken a napokon a részt vevő vendéglátóhelyek túlnyomó többségénél nemcsak a vendégforgalom emelkedett, hanem a bevételük is növekedett annak ellenére, hogy 50%-os kedvezményt nyújtottak. Az étteremtulajdonosok túlnyomó többsége kedvező forgalmi adatokról és a vendégek pozitív visszajelzéseiről számolt be. A résztvevők nagy része hamar felismerte az akcióban rejlő promóciós és marketinglehetőségeket: az extra vendégkör, a teltház és a Torkos Csütörtökkel járó médiaérdeklődés hosszú távon megtérülő befektetés.