Nagyközönségi kampányt indított a Medve

Szerző: | 2017.10.11 | Céghírek, Hírek

Hat részből álló videó sorozattal kezdett kampányba a Medve sajt szeptember elején. A „Hozzunk ki többet kedvenc sajtunkból!” szlogennel futó, kizárólag online felületen és a mozikban sugárzott kisfilmek egy-egy egyszerű trükkre épülve hívták fel a fiatal fogyasztók figyelmét a már-már tradicionálisnak tekinthető termékre.

A Medve sajt gyerekkorunk világát idézi, könnyen felhasználható, számos ízben és kiszerelésben kapható, és a hűséges fogyasztók megtartása mellett a márka azt a célt tűzte ki, hogy a fiatalabb korosztály számára is nélkülözhetetlen maradjon, ezért ötletes kampányba kezdett. Hat héten keresztül minden héten újabb videót bocsátott online útjára, amely a célközönség körében kedvező fogadtatásra talált: a Youtube-on csak az első 4 videó közel 1 milliós nézettséget produkált, a Facebookon több mint 700 ezer felhasználó találkozott a hirdetéssel és a Cinema City mozikban két hét alatt több, mint 150 ezer néző látta a Medve trükkjeit.
A sikeren felbuzdulva, október 9-től, egy újabb játékos csavarral folytatódik a kampány: Párkányi Kolos népszerű bűvész bevonásával újabb 6 videó készült. Itt a koncepció gerincét 3 bűvészmutatvány adja, melyet 3 megfejtés kisfilm követ – a főszereplők természetesen itt is a jól ismert sajtok.

A kisfilmek megtekinthetőek itt: https://www.youtube.com/channel/UCZoIrERnvq4xevIxCcMXLsQ/featured?disable_polymer=1