Augusztustól stratégiai együttműködést köt Magyarország legrégebben alapított boriskolája, a Mészáros Gabriella vezetésével működő Borkollégium, valamint a legdinamikusabban fejlődő online bormédia és boros rendezvény portfolióval rendelkező Trinety Media Kft.

Az együttműködés célja, hogy a minőségi oktatókkal, saját tankönyvekkel rendelkező, tanfolyamain a hazai boriskolák közül az egyik legigényesebb borválasztékot kínáló Borkollégium professzionális marketing, illetve PR kommunikációval és rendezvényszervezési tapasztalattal megtámogatva még több érdeklődőhöz, borkedvelőhöz és borászati vagy gasztronómiai szakemberhez juttassa el a minőségi borfogyasztás, az egyensúly-centrikus borkóstolás üzenetét, valamint tanfolyamai révén tovább szélesítse az igényes, a minőséget és a megfelelő ár-érték arányt megkövetelő borfogyasztók körét.

Az 1991-ben már borismereti képzést tartó, intézményesített formában 1996 óta működő, és 2005-ben a londoni WSET akkreditációt elsőként megszerző boriskola szakmai irányítása, az oktatók és a borok kiválasztása, a tanfolyamok lebonyolítása továbbra is Mészáros Gabriella vezetésével és aktív részvételével történik. A Borkollégium az őszi szemesztertől kezdve a WSET kurzusok mellett több új tanfolyamot is indít, továbbá a mesterkurzusokkal párhuzamosan megjelennek a borokkal még csak most ismerkedők számára is könnyen érhető kóstolók, illetve egyedi céges szolgáltatások. A partnerek tervei szerint az iskola még 2015-ben új, modern helyszínre költözik, és teljes arculati megújításon megy keresztül.

Tábor István, a Borászportál és Vinoport online bormagazinokat, a Winelovers prémium boros rendezvényeket, illetve a Magyar Borok Bálját tulajdonló Trinety Media Kft. ügyvezetője szerint a megállapodással egy média, kommunikáció, rendezvény és oktatás területen egyaránt professzionális csapat jön létre, amely lehetővé teszi komplex szolgáltatások nyújtását is a jövőben.