Reptéri kampány indult

Szerző: | 2015.12.22 | Hírek

Magyarország turisztikai vonzerőit és az adott helyszínekhez kapcsolódó élelmiszeripari és gasztronómiai termékeket népszerűsítő, fogyasztásösztönző kommunikációs kampányt indított decemberben a Magyar Turizmus Zrt.

A Budapest Airport közreműködésével megvalósuló akció keretében a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2B termináljának legláthatóbb, kikerülhetetlen felületein kihelyezett plakátok Magyarország nevezetes látnivalóihoz és népszerű gasztronómiai kincseinkhez kívánnak kedvet csinálni már érkezéskor. A február 14-ig tartó kampány során két alkalommal, január 15-én és február 1-jén is frissítik a plakátok kreatívjait. Az üzenetek a terminálra érkező valamennyi vendéget elérik.

A turisztikai és gasztronómiai vonzerők összekapcsolása ezúttal is fontos szempont volt, hiszen a Magyar Turizmus Zrt. már 2012 óta dolgozik a turisztikai- és agrármarketing területek összehangolásán. Ez a gyakorlatban a magyar turisztikai célpontok, a magyar gasztronómia és a magyar agrártermékek közös népszerűsítését jelenti.

Ennek jegyében idén is számos integrált akciót valósított meg a Magyar Turizmus Zrt. A siker nem is maradt el, amire jó példa a megújult és koncepciójában is megváltozott 77. Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás és Vásár. A népszerű vásár 85.000 látogatót fogadott idén és kétszázzal több, 950 kiállító állta az érdeklődők rohamát. Az OMÉK öt napja alatt a látogatók szimbolikusan bejárhatták Magyarországot és a határon túli területeket, amelyeket az agráriumon keresztül mutattunk be.

A jövő évi nemzeti marketingtevékenységnek is kiemelt fókusza gasztronómia, tekintettel arra, hogy a turisztikai- és agrármarketing egymást erősítő jellege legkézzelfoghatóbban a gasztronómia területén jelenik meg. 2016 a „Gasztroélmények Éve” lesz a Magyar Turizmus Zrt. koordinálásával. A Torkos Csütörtökkel induló tematikus év 4-5 nagyszabású, országos vagy azon is túlnyúló gasztronómiai eseményt ölel fel, amelyeket regionális és külképviseleti szervezésű vagy támogatású, illetve agrármarketing termékpályákhoz kapcsolódó események sora kísér egész évben.