A Szekszárdi borvidék pályázat keretében újítja meg arculatát, a 2016. október 11-én induló megmérettetés professzionális lebonyolításában az ArtHungry.com kreatív közösségi oldal segíti a borászokat. A tervezők munkáikat október 28-ig tölthetik fel arra az online felületre, amelyen keresztül a közönségszavazás is lezajlik majd a november eleji díjátadás előtt.

„Kiváló borai és immáron saját palackja mellett a Szekszárdi borvidék logója, arculata talán a legfontosabb fizikai megtestesítője a márkának. Tükröznie kell azt a magas értékrendet, dinamizmust és összefogást, amit képvisel a borvidék. Ezért – hagyományaink tiszteletben tartása mellett – teljesen logikusnak tűnik, hogy az elmúlt évek fejlődését a borvidék arculatának frissítésében is továbbvigyük” – fogalmazta meg ifj. Vida Péter, hogy miért döntött úgy a Szekszárdi Borászok Céhe, hogy összesen 500 000 forint díjazású pályázatot ír ki a borvidéki arculat kialakítására.

A pályázat lebonyolításához olyan partnert kerestek, amely a maga területén hasonló szakmai színvonalon dolgozik, mint amilyen odafigyeléssel a legjobb szekszárdi kadarkák, kékfrankosok és bikavérek készülnek

A kiírás október 11-én vált nyilvánossá a www.arthungry.com oldalon. A pályázat nyílt, de online regisztrációhoz kötött. A pályázók október 28-ig dolgozhatnak a terveken, az öttagú zsűri ezt követően kezdi meg az értékelést. Velük párhuzamosan a nagyközönség is megtekintheti az arculatterveket, amelyekre ők is szavazhatnak. Végül november elején derül ki, ki mellett tette le a voksát a zsűri és a honlapot felkereső érdeklődők.

A részletes pályázati kiírás az ArtHungry.com aloldalán (https://palyazat.arthungry.com/hu/2016/szekszardi_borvidek/rules), a pályázattal kapcsolatos friss információk a borvidék Facebook-oldalán (https://www.facebook.com/aszekszardiborvidek/) találhatóak.