Új bundázott termék a Pannontejtől

Szerző: | 2018.01.23 | Céghírek, Hírek

A Pannontejnél gondoltak egy merészet és bepanírozták az ismert magyar sajtmárkákat, így kaptak roppanós köntöst a Medve, Karaván és a Tihany Camembert sajtok, Aranyfalatok néven, elősütött, hűtött kiszerelésben.

Az új termék bevetését alapos piackutatás előzte meg, ami alapján egyértelművé vált, hogy az emberek 98 százaléka szokott panírozott ételeket fogyasztani. Családi összejövetelek alkalmával, hétköznapokon, menzán, parti ételként, de még ünnepek alkalmával is kedvelt csemegék a panírozott finomságok, a rántott sajt pedig – a hús után – ezüstérmes a bundázott ételek közt. A rántott sajt elkészítéséhez nem kell nagy konyhai tapasztalat, ez lehet az egyik oka annak, hogy gyakori étel a háztartások több mint felében. A Pannontej kutatásában résztvevők 47 százaléka szerint a rántott sajt finom, 45 százalék azért kedveli, mert gyorsan elkészíthető, 41 százalék szerint pedig a gyerekek is nagyon szeretik.

Az Aranyfalatok különlegessége, hogy habár panírozott és elősütött sajtokról van szó, mégsem a mélyhűtött termékek között kell keresnünk, hanem a hűtőpultban, a többi sajt között. Felbontás után pár perc alatt elkészíthetőek és fogyasztható, így a termék szinte egyedülálló a magyar piacon.

 

Ismerős ízek új köntösben

A rántott sajtot fogyasztók 86 százaléka trappistát készít otthon vagy rendel az étteremben, a Pannontej azonban úgy döntött,  hogy régi termékeik újragondolásával tör be a panírozott sajtok piacára.

A saját szegmensükben eddig is piacvezető termékeinket a Medve, Karaván és Tihany Camembert sajtokat jól ismerik már a hazai fogyasztók. Ezek a sajtok már többszörösen bizonyítottak és meg sem fordult a fejünkben, hogy belső konkurenciát csináljunk nekik. Célunk az volt, a meleg ételek piacán is azt a kulináris élményt nyújtsuk, amit ezektől a sajtoktól már megszoktak a vásárlóink. És ugyan eladási számokról még korai beszélni, de annyit már látunk, hogy a tavaly év végén kezdődött, csendes bevezető időszak mellett a vártnál is kedvezőbben fogadták az Aranyfalatokat a vásárlók – mondta Gábor Andrea márkamenedzser.