Love Beer Nap és új sörök a Heinekentől

Szerző: | 2017.05.16 | Hírek, Italsor

A budapesti romkocsmanegyed egyik ikonikus helyszínén, a Fogas házban tartott tematikus napot a Heineken Hungária. Az eseményen a friss innovációk mellett a sörkészítés praktikáival is megismerkedhettek a média képviselői.

Az európai sörfőzők szövetsége (The Brewers of Europe) néhány évvel ezelőtt indította Love Beer elnevezésű kampányát, amelynek célja a mértékletes sörfogyasztás népszerűsítése, a fogyasztók megismertetése a sörök sokszínűségével, a sör gasztronómiai szerepének erősítése és társasági italként való elismertetése. A Brewers of Europe 26 európai ország 29 nemzeti szövetségét – köztük a Magyar Sörgyártók Szövetségét (MSSZ) – fogja össze.

A közelmúltban a Heineken Hungária megszervezte saját Love Beer napját is, amelyen csapatversennyel, gasztronómiai kalandokkal, sörkvízzel, vakteszttel várta a média képviselőit. Az eseményen az újságírók előtt feltárták a tökéletes csapolás titkait és bemutatták a sör útját a kalásztól a korsóig. A Love Beer Napon mutatkoztak be a vállalat új termékei, termékcsoportjai is.

A Heineken Hungária idei innovációit a fogyasztói igények ihlették. A Soproni, a nagy sörgyártók közül egyedüliként, idén egy új, felsőerjesztésű variánssal jelentkezik, az APA után most egy IPA típusú sört vezetnek be a piacra. A Soproni Óvatos Duhaj IPA Citra és Cascade komlókkal készült.

Az import sörkülönlegességek kedvelői számára 2017-től a Heineken csokorba gyűjti a legkiválóbb prémium import söröket, „Beers of Europe” néven. A csokor a már megszokott és méltán népszerű Edelweiss és Krusovice sörök mellett két vadonatúj márkát is tartalmaz: belga apátsági Affligem sört és egy különleges, meggyes lambic sört, a Mort Subite-et.

A Gösser NaturZitrone radlerek új ízekkel egészülnek ki, a meglévő citromos mellé elérhető lesz a grapefruit és a bitter lemon ízesítés is. Új, meggy-citrom variánssal egészül ki a Soproni Radler család is.

2017 méltán nevezhető a Heineken Hungária esetében az innováció évének, hiszen most először a Heineken márka is újdonsággal érkezik, az alkoholmentes Heineken 0,0-val.  Sörfőző mestereik a nulláról indulva évekig kutattak, kísérleteztek és kóstoltak, míg végül megalkották ezt az egyedülálló receptúrát: dupla főzés, frissítő, gyümölcsös ízjegyek és a lágy maláta aromájának tökéletes egyensúlyát, alkoholmentes változatban.