Január 22-én hirdették ki a 2015-ben immáron harmadik alkalommal meghirdetett, az „Év szállodája” verseny eredményét. A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége és a Magyar Turizmus Zrt. pályázatára 21 szálloda jelentkezett, 5, 4 és 3 csillagos kategóriában.

A szakmai zsűri ítélete szerint a kategóriák győztesei:

Ötcsillagos: Kempinski Hotel Corvinus Budapest,

Négycsillagos: Budapest Airport Hotel Stáció Wellness & Konferencia Hotel, vidéken a Residence Ózon Conference & Wellness Hotel

Háromcsillagos: Casati Budapest Hotel.

A zsűri különdíjakat is odaítélt, ezek:

Az év tematikus szállodája a Spirit Hotel Thermal Spa (Sárvár).

A legjobb személyzeti politikát megvalósító szálloda a  Radisson Blu Béke Hotel (Budapest).

A legdinamikusabb szállodai teljesítménynövekedést elérő szálloda a Hotel Aventinus (Nyíregyháza).

Az innováció a marketing és értékesítés területén kategóriában a legjobb a Wellness Hotel Katalin (Gyenesdiás).

Az innováció az üzemeltetésben nyertese a Four points by Sheraton (Kecskemét).

A legeredményesebb átalakulást elismerő Főnix díjat a Greenfield Hotel Golf & Spa (Bükfürdő) érdemelte ki.

A legjobb CSR programmal az  Ibis Budapest City büszkélkedhet.